06 december 2008

Sömnbrist på hög nivå..!

När man typ inte sovit på natten är det lite dumt att åka ut på en så stor o härlig scouttradition som Lilla Julafton!
Ännu dummare är att inte kunna sova när det väl blir kväll, natt och sent även där...!

Va nästan så jag börja gråta där ett tag, när ljuset släcks en gång o jag äntligen tänkte att jag skulel få sova på riktigt för att lite senare vakna upp till tänt ljus och nya röster på andra sidan rummet..

Men så är det ju... Lilla jul är lilla jul.. bara olyckligt att inte ha sovit innan så man typ kunnat överleva att inte sova nåt där..
Så vart helt slut i huvet hela dan och huvudvärken har varit hänsynslös... (och är ännu)
MEn fick iaf till klapparna tillslut iaf.

Klokt av mig att åka hem idag, även om ledarmyset missas... Det är ju som det bästa ju!
OCh så lämna alla söta o trevliga männskor! Tillomed sett o gosat lite med nyaste lilla Juno! :)
Hihihihi :) Mycket söt. Och mycket liten... :)


Mm.. men galet skönt att va hemma iaf...
Få krypa ner i min egen säng!! Och kunna få sova!!
(även om syster ska komma hem o in mitt i natten... Dock känns det som jag inte kommer märka detta...)

Så godnatt på er, om det nu skulle va nån som läser dessa väldigt intressanta och "viktiga" inlägg! haha


(om man, varje gång man loggar in, skriver fel lösenord.. Är det då dags att byta till det som man skriver fel!? Hmmm)

1 kommentar:

Skäggapan sa...

God natt själv. :)

Har lagt in dig bland mina lästa bloggar, men du har typ ingen feed så det syns inte på min bloggsida. :(