09 januari 2009

:-(

Usch.. jag är sjuk..
Och såhär sjuk har jag inte vart på länge..! :S
Och vilken tajming då.. bjöd in till middag och spelkväll i goda vänners lag i onsdags, och blev bara sämre och sämre sen under kvällen..
När alla gått hem tog jag äntligen tempen och den va typ 39,2...! :S
och när vi väl lagt oss hade jag spn feberfrossa, och feberyra..! Drömde att jag spelade kalrs roliga spel på datorn, fast jag spelade mot min feber..!
Väldigt wierd..

Och dagen igår är smått borta... Tror jag mest sov...
Sen har älskade hjärtat tagit hand om mig hela tiden! Supermysigt. men känns trist att va så sjuk när han är här... Plus att det verkar som jag nu smittat ner honom.. :S
En liten etta är nog inge vidare bra hem för två när en blir sjuk..
Idag mpr jag nog lite bättre iaf.. har inte lika ont i kroppen som innan. Vilket är vääldigt skönt!! Mycket störande närtyp allt gör ont.. :S Särskilt när man sedan får nysattacker oxå och då rycker till i hela kroppen, som gör ont..!

Haha... näe, usch va ynklig jag är...!
Helt galet egentligen...
Men blir grymt ynklig när jag är så sjuk...

Nu ska jag försöka äta lite... magen är så fruktansvärt tom...
Så hjärtat får fortsätta sova, så ska jag tvinga i mig lite näring.

ajö

1 kommentar:

Skäggapan sa...

Man får vara ynklig och tycka synd om sig själv när man är sjuk. Det är en av dom väldigt få fördelar med hela grejen. :)
Krya på dig!