16 januari 2009

trötter..

Var tillomed tvungen att åka från hemmet i Kärrtorp efter fikat... Efter att ha, återigen, vart uppe sen halv fem imorse, orkade jag inte riktigt med farten o fläkten och den höga ljudnivån som alltid blir hemma när Storasyster med familj kommer på besök :)

Plus att jag inte alls va så intresserad av att se på Lets dance. Även om Morgan är med :)
Så nu hemma på söder igen, med csi på tv'n. Vilket precis är slut...
Funderar på om jag ska försöka hålla mig vaken lite extra, behöver ju inte gå upp sådär tidigt imorrn.

För imorrn!! IMorrn!!!
Då bär det av till ÖStersund! :D Äntligen ska jag med få åka till denna magiska plats :)
inte för att jag vet hur magiskt det är... Men typ alla har fått åka dit, o de har sagt att det är mycket trevligt! Så nu äre äntligen min tur :) WIiiiieeeeehh :)

Får se imorrn om jag ångrar mitt byte ;)
Nu ihopkurning i filt framför tv'n... O se om man kommer somna eller ej....

Inga kommentarer: