12 januari 2009

Lite bättre..

Skönt, men samtidigt nervöst..
Särskilt när jag ska upp tidigt imorrn, jag som sovit bort hur många timmar som helst nu..!
Iofs pga hög feber och andra omåbraigheter... men iaf!! :)
Ska typ upp vid 06 imorrn! Galet :)

Men förhoppningsvis blire rätt lugnt till Mora... Och får ju vila upp mig dan efter sen så borde överleva :)

dags att komma igång igen!
Så trååååkigt att va sjuk! Har tröttnat ordentligt på att inte orka och att ha ont...
Nu vore det bara skönt om piggheten kunde hålla i sig och växa till sig och allra helst att min näsa snart kan börja användas som andnings- och luktorgan igen!!
(fick några timmar idag av den varan, mycket trevligt!)

Nä.. nu måste jag ta mig hemåt te söder igen, förbereda uniform o prylar för morgondagen..

Inga kommentarer: