13 januari 2009

ojoj..

Bra dag att gå tebaka till jobb eftre sjukerier...
Börjar med att väckarklockan stannar... sov som vanligt dåligt när det av tidig morgon igen efter flera längre mornar... inga varor kom till tåget i tid, lite panik när avgångstiden närma sig o fortfarande ingen vit cateringbil inom synhåll.. Stora kaffekokarn glömd så jag fick koka på en "vanlig"... så blev vi lite strömlösa på vägen...
Och såklart glömde jag min bisolvon... Så min hosta blidde värre igen..! typiskt!

Man får va glad att nojig som man är så ställde man mobilen imorse med (för att va säker på att inte försova sig) och att vi fick kaffedrottningen från 41an!! Och att det va otroligt lugnt o skönt ombord. så behövde inte stressa runt en massa (och inte sååå många som hörde o stördes av mina hostattacker :))

Härligt!!
Skönt med lite ledigt imorrn igen iaf.
Då ska jag tvätta upp sjuklakana (o annan tvätt) men innan det ska jag följa med lillasyster till hennes jobb! Skojigt värre :)
Fast då måste jag gå upp tidigt igen.... Som turär inte liiika tidigt! :D

Inga kommentarer: