18 januari 2009

Östersund

Det var kallt! Snöigt! Halt! och fanastiskt :)
fint hotell, med supermysig säng, ett stycke soffa med och badkar i badrummet!! :D
Efter en lång dag i restaurangen var det skönt med ett långt varmt bad.
Mig gillar badkar! :)
Det var så skönt att jag somnade där en timme...

Dagen idag har även den varit lång.. Känns ordentligt i föttera'...
Efter bara typ två timmar var maten slut..! Det kändes ju lite snopet. Men annars gick det ju rätt bra iaf.
Ska åka dit nån mer gång tror jag bestämt! och bo på det fina hotellet! Och då ta mig en sväng i staden med. Kanske åka skridskor?! :)
Börjar bli väldigt sugen på att åka mina nya skridskor...
Packa varm choklad och prickig korv mackor ;) hihi


Ja, det får bli en annan dag.
Nu ska jag vila föttera, glo lite på tv och sen krypa ner i min säng i belive! :)

Kärlek!

Inga kommentarer: