17 januari 2009

Musik och Östersund!

Så vare lördag igen då, jag segade mig i sängen ett bra tag...
Lyckades sova till åtta! :D Wiieeehh

Sen vare lite frukost och sen Mamma Mia! :D
Musik är som det bästaste jag vet!! Tänk om livet kunde va lite mera sådär..
Med sång och dans och festliga kläder :D
Mmm... jag älskar verkligen musik! Går ju inte att leva utan.
Och ALLT går liksom mycket bättre med musik.. allt kan förklaras mycket bättre med musik...
Förklarar känslor, händelser... berättar..!
Synd att jag inte är mer musikalisk o typ kan sjunga på riktigt :)
(eller kasnke synd att jag tydligen inte kan uttrycka mig bättre utan musik hahah ;))

Men nu måste jag sluta dagdrömma om ett musikalliv med bakgrundsdansare sombara hoppar på plötsligt :) och ta tag i packningen inför Östersund!
Wiieeeehhh, upp till norrland och frysa ihjäl!! Tokigt!

Inga kommentarer: