16 februari 2009

Här händer det grejer!!

Eller så är det just det det inte gör....
Är så grymt trött och har svårt att ta mig ur sängen på mornarna..

Är nog allasena jobbkvällar/nätter som spökar antar jag.
Ska bli skönt i mars när jag ska börja toktidigt igen (kommer dockva tokpissigt de första dagarna när jag inte kommer kunna sova)

Längtar efter ledigheten, men den kommer snart! Onsdagkväll! :)
Då blire helsingborg och säga hejdå till karlns fina lägenhet. Tebaks på söndag och måndag blire konceptutbildning (spännande o se va det är för nåt)

Annars är det nog rätt bra.
Och jag gillar ju verkligen mitt jobb!!:)
bara lite tråkigt när man blir så trött och tycker att manmest jobbar, äter o sover.
men som sagt, blir ju sånär man börjar sent.
Är lite för dålig på att utnyttja tid innan jobb. Bättre när man börjar vid fem...
Då kanman sova lite middag när man slutat och sen göra annat med :D


O nu börjar jag bli seriöst irriterad över min mellanslagstangent som bråkar och inte vill göra mellanslag..!

Inga kommentarer: