22 februari 2009

Lycklig i magen :)

trots att man kommer hem till väntande tvätthög, kaos på vardagsrumsbordet och lite disk.

Men kan inte riktigt slås ner :)
Ännu en hemkomst från Skånelandet o man känner sig lite kärare igen..!
Alltid lika kul och spännande att få känna som att man blivit lite mer kär än vad man var innan.

Och sedan få komma hem till fantastiska föräldrar som sätter sig i bilen och kör genom slask o snö för att de har en slarvig dotter som missat att inhandla nytt månadskort.

Och såfått sitta på ett tåg med mp3n igång, efter typ hundra år utan mp3!
Åhhh det var så härligt! :) Me and my music ;)

Jag kan verkligen inte förstå hur jag någonsin skulle kunna leva utan min käraste, käraste karl, mina älskade, fantastiska föräldrar(och såklart resten av min underbara familj!)
mina vänner och så musik!!
Det är stört omöjligt tror jag minsann!!


Nu är det väl dags att krypa ner i sin egen säng,ensam.. trist.
Men nöjd efter en härlig helg där jag känt att jag varit till nytta oxå!
Packiterat ihop kök :)
Mmm... Snart blire närmare :)

Men ja, sova vare ja. Först kolla när jag måste fara te Solna och SJ academy imorrn.
Konceptutbildningsdags! (ska bli spännande o se vad som menas med det)

Natti natt!
Kärlek!

Inga kommentarer: