24 februari 2009

sovit.. sovit.. sovit...

det är typ va jag gjort...
Totaldeckade typ vid tio igår och masade mig ur sängen vid typ tolv idag... :S :)

drömt läskiga saker,
som att jag blev jagad av nån mordisk tant som fångade mig i lastbil, sen va hon tvungen att gå in i en mack (?!) så jag slängde mig fram för att köra ifrån henne...!
nånstans på vägen kom jag ut på nån skogsväg typ och hade henne och andra mer bekanta ansikten precis bakom mig.. OCh då kör jag plötsligt inte lastbil längre utan trampar för mitt liv på en parkcykel! Och de är inte alls bekväma att cykla på...!!
Fick en plan att svänga in i närmaste buskage och sedan springa som jag aldrig sprungit förut....

Vaknade dock innan själva springandet.
Somnade sen om igen när jag insåg att jag va hemma i mörkret...

Då drömde jag att typ min kusins nya kille gick längs tåget, jag stod på perrongen längre bak och kollade ut över folket som rörde sig där... Tåget rullade fortfarande, hade inte helt kommit in än.. o gick ovanligt långsamt, väldig krypfart in...
Sen ser jag kusinens nya gå förbi sista vagnen och jag undra lite vart han tänkte ta vägen och precis då hoppa han framför tåget...!!
Mkt konstigt.. förarn kom ut, ringde nån - Inte räddningstjänst!(!?!) o sen kom nån typ tåglyftkran för att böja upp loket. För det kunde inte köra för hans arm hade fastnat på nå vis... Men när de böjde upp det gick det bra sen.. så sen åkte tåget tebaka igen med ett uppböjt lok..!
Och jag har ingen aning om va som hände med själva kroppen..! :S
Mkt konstigt..

Jäkla feberdrömmar!

nu ska jag vila ut efter inhandling av nödvändigheter...
Att man inte kollar upp förrådet på typ toapapper o så bättre så man slipper sista minutenhandling... Särskilt när man inte mår så bra...

Inga kommentarer: