25 februari 2009

Leker konstnär! :)

Hihi... Och är rätt nöjd ändå haha :D
Suttit och lekt med min ritplatta och photoshop idag och efter ett tag började nåt "riktigt" skymta fram!
Det slutgiltiga resultatet blev tillslut min "banner"(!?)
Ett självporträtt som jag haft länge i huvudet... försökt få ut på papper många gånger, men inte riktigt bra... Inte riktigt perfekt nu heller, men bäst hittills :)
Och det va roligt att det blev som vattenfärgsmålat på någe vis...


Och okej, kanske inte är jättelikt! ;P
(jag menar ser lite mer risig nu efter sjukdagar... och änglavingar och djävulssvansar syns ju inte på riktigt... Och figuren blev väl liiite annorlunda från verkligheten, magen ser ju lite annorlunda ut efter chokladmissbruk.. :S)
Men jag gillar bilden ändå! :)

Och tänkte ju ta tag i figurfrågan nu iaf. Sluta missbruka och göra nå bra för mig själv istället!!
Snart sommar o sol ju, då vill man ju va snygg hehe ;)

Nu kanske jag ska äta lite... har ju inte ätit frukost än heller när jag fastna framför photoshop :S
Får bli nån slags brunch nu då! Skönt att känna sig piggare igen :)

Inga kommentarer: