27 februari 2009

Lång dag :)

Jaha.. själva upporkandet imorse va det ju inte så mycket problem med ändå.
Lyckades ju aldrig somna. KLåg o vred o vände mig i evigheters evighet....
Vid fyra imorse gav jag upp... Lika bra att klä sig och dra iväg istället.
Så gissa om jag är trött nu!

en tokskön dag på obbet iaf, jag gillar ändå de här tidiga mornarna.
Mycket hellre tidigt än sent... Och att sluta redan vid halv tio har jag inga problem med :)
Brukar sova nån halvtimme-timme när man kommer hem och sen har man typ fortfarande hela dagen kvar :D
blev dock inte riktigt som vanligt idag då jag skulle möta lillasyster vid hennes jobb.
Skönt att hon jobbar på andra sidan stan, lyckades få mig några minuters sömn på t-banan.
Sjukt obekvämt, men det var det värt!

sen blev det shopping med hunden, bla. hundchoklad, aktiveringsleksak(typ hjärngympa) och en ny frisbee! Mycket populärt :)
Och själv blev jag sjukt sugen på att ha ett saltvattensakvarium :)
fast det ska jag inte skaffa mig.


Nu håller ögona på att gå i kors rejält, så ska nog passa på att sno lillasysters säng när hon inte är hemma och njuta av nattlig sömn!
(känner mig nästan lite gammal ;)) God natt!

Inga kommentarer: