29 mars 2009

bläee...

Nu börjar jag bli irriterad på mig själv...
Känns som jag bara deppar o är negativ.
Mestadels för att jag saknar min karl.

Störigt att det var som svårare den här gången än sist...
Jag menar vi har ju typ gjort det här i två-tre år redan, varflör blev det så jobbigt nu?!
Funkar rätt bra när man är upptagen iofs.. Som när man jobbar.
Mennu har jag vart sjuk o hemma... skittråkigt!
och när man vart hemma i kärrtorp o blivit lite ompysslad, har ju vart fantastiskt trevligt det med självklart, så har det ändå saknats en viktig person i min familj....

Så blir skönt at jobba imorrn igen! Även om jag fortfarande snorar en himla massa...
men ska bli skönt att bli "mer upptagen" och inte riktigt hinna tänka på att han är så himla långt borta igen o att nu kommer han va ledig igen när jag inte är det och jag ledig när han inte är.. :(



Funderade även på om negativiteten beror på att jag inte ätit godis idag..?!
(Wiiieeehh hejja mig :)) tror jag ätit på tok för mkt godis o sötsaker... Är nog mer beroende än jag vill erkänna :S Och det är inte alls bra! :S

Bäst att försöka koncentrera sig ordentligt på att inte äta godis nu...!

Inga kommentarer: