22 oktober 2009

Den lyckliga, lyckliga flickvännen...

Igår slutade jag tidigt.
Så jag skyndade hem, bytte ut arbetsuniform mot sunkiga jeans långärmad röd tröja med en svart t-shirt över (ooh jag är så hipp ;)) samt min tjocka scouttröja över slängde ner lite prylar i ryggan och bar mig iväg till tågen igen. Norrköping nästa! Tillbringade nästan hela resan ihopkurad i skumma ställningar och sov... och sen var jag framme i ett grått o disigt Norrpan...
Riktigt tråkigt såg det faktiskt ut, med tråkvädret... Men jag vandrade ändå glatt framåt för om några timmar skulle jag få kramas med min finaste igen!
Efter mååånga sega timmar framför tv'n kom han slutligen hem :)
Myspysmyyys :)

Gör mig så lycklig!
Och igår sa han plötsligt.. "jag vill ha barn"
bara sådär :) o jag blev ännu gladare :)

inte för att det ska bli nån bebisverkstad just nu ändå.. Men blir glad ändå! Glad när man får sånna små inblickar i "hans" framtid.
Och sedan höll han mig.. länge länge..! Och jag snusade och andades in honom och bara njöt!


Nu är han på jobb igen...
Och när han kommer hem är det bara timmar var tills jag måste åka hem...
Men så är vårat liv. Det är smällar man får ta när man kärar ner sig i folk som bor i andra städer ;)
Och att få mysa o gosa lite sådär mitt i veckan, få bara ha lugn o skön kväll tillsammans väger upp det tråkiga med att behöva åka igen!

Inga kommentarer: