24 oktober 2009

Klockan är strax efter 19...

och jag är helt slut..!
och så fryser jag....

En varm dusch lockar, men mina fötter som stått o stått hela arbetsdagen (fullsmockade tåg och alla vill handla i restaurangen då äre bara att stå) är inte helt villiga att lämna högläget på bordet!
Så jag får väl sitta här o vela ett tag till ;)

Skönt att vara hemma i den lugna vrån igen, jag är faktiskt förvånad över allt folk som var ute idag..! tänkte att lördagar var rätt lugna ändå... att folk reser fre/sön mer än lör...
Men tji fick jag :)
Men det gör ju inte så mycket egentligen. Är ju skojigt ändå.
Men OJ va det känns när man väl slutat ;)

Nu är min fina karl nere i Skåne o firar sin fars födelsedag.
O min kära vän är i finland och har tävlat. I poledance! Det ni ;)
hon verkar inte helt nöjd med sin prestation... Men jag tycker hon ska va superduperstolt över att hon faktiskt gjorde det! :D Vågade och körde på :)
Riktigt tufft!

O imorrn firas systerbarnen...
Men jag, jag bara jobbar o jobbar...
Så kan det vara.



Nu ska jag se om jag velat färdigt... Känns som jag fryser ännu mera nu.. :S

Inga kommentarer: