05 oktober 2009

olika språk...

Jag måste verkligen försöka få in i min skalle att män och kvinnor talar olika språk...!
Måste försöka få nån slags kontroll över mitt tjejiga "få in lite hintar i diverse sammanhang i förhoppning om att han kommer klura ut det..."
Rakare, antar jag.

Det är svårt :)
Jag vill ju så gärna att det ska va som att han tänker själv o kommer på...!
Som den tjejiga tjej jag är ;)
som vill bli tagen med storm... överraskad...
o som släpper lite hintar här o var, för att försöka ge tips o idéer som sedan mannen kan få ta äran för ;) Haha... Ja, så jag håller på va...! Är det inte lite larvigt?!?

Mm.. rätt intressant ändå. Att man pratar olika...
Och att nåt såenkelt som vanliga ord kan skapa frustration.
Fast känner mig inte så frustrerad just nu förstås.
Bara insåg efter telefonsamtalet att jag måste försöka sluta upp med det här...

Haha, ja livet är bra märkligt..

1 kommentar:

Skäggapan sa...

Vilken tjejjig tjej du är! Men visst har vi män en förmåga att vara lite vääääl sega ibland, det kan jag medge. Ingenting att ta personligt, jag tror vi har det i generna. :)