26 januari 2010

Kortisdag

och jag har varit duktig o fixat det jag tänkt fixa!
Utan att sova middag närjag kom hem vid tio imorse ;)
Har handlat, diskat, plockat undan julen... (ja,är väl lite långsam kanske.. Men det är ju så fint...)
fixat "tomtehyllan" till en "vardagshylla" eller nåt...
När tomtarna var borta stod jag bara o stirra på den tråkiga, tomma hyllan...
Vad är det tänkt att jag ska ha där!? Allt kommer se tokigt ut....

Men fick till det tillslut iaf...
fixade upp bild på finaste kärleken :)
(o bjödpå att sätta upp en bild på mig själv med... Ser ut som nån klumpeduns men men.. Bilder under vatten är kul! :))

Så nu ska jag bara ta en svängom med dammsugarn över golvet oxå så är jag rätt nöjd med dagens bestyr!
(ska fixa middag sen med! Pölsa med potatis och rödbetor! Mums)

Inga kommentarer: