12 mars 2010

För sex år sen..

så tog jag studenten.
För sex år sedan sprang jag skakig på benen ut i ett folkhav av familjer som ville fira sina studenter.

gnska magiskt... Överväldigande... Skönt! Fruktansvärt skönt men även lite skrämmande var det...
Det var då...
nu är nu!

och idag fick jag träffa en supertjej från den tiden igen!
ÅÅåh vad roligt det var!
den tuffaste och modigaste som fanns i vår skola (tyckte jag)
Tog ingen skit och brydde sig inte vad andra tyckte.

Ja, det var helt fantastiskt att ses igen!
Och få se hennes superfina dotter live.
Guuud va fina de var tillsammans!
jag smälte som smör :)

Spännande att se vad som faktiskt hänt med människor efter så många år.
Ja, jag är verkligen superglad att jag fick inbjudan att komma!
(ja, den lilla butiken Önskekällan i Haninge, var oxå helt ljuvlig liten butik! Så mysig!! Åk dit! :D)


Mmm.. blir så lycklig i magen av härliga männsikor!
Och nu är jag ledig i dagarna tre och ska njuta av kalasande, melodifestival, häng med familjen...
Ja bara trivas o må bra! :)
(och så måste man väl ta sig till tvättstugan och städa lite i kaoslägenheten.. Vågar man flytta tillbaks möblerna som man vill ha dem nu?!)

Och nu är det dags för mat.
Tack för idag!!

Solsken och Kärlek

Inga kommentarer: