14 mars 2010

segissöndag...

Är nu åter på söder..
borde verkligen ta tag i lägenheten nu.
Flytta tillbaks allting som det var... Trivs inte alls i detta ihoptryckta kaos som renovering av fönster har lett till...
Samtidigt känns det en smula onödigt och hopplöst att flytta tillbaks sakerna,
då målarn fortfarande inte verkat vara här.
Och jag säkert snart får nya lappar om folk som måste ha tillgång till lghten o fönstrena.


Hur lång tid ska det här ta?!
Måste jag, som bara ska få nya fina fönster, behöva vänta på att de som ska få balkonger ska få dem byggda först?!?!
Verkar ju jäkligt konstigt.

Jag vill ha mitt hem i ordning igen, den lilla ordning man nu kan få i ett minihem på 25kvm.
Jag vill kunna låsa dörren ordentligt igen! Inge mer "speciallås för de med specialnyckel".
Jag vill kunna njuta i lugn och ro av de sovmornar man får i mitt jobb.


Nä.. om man ska ta o tillaga sig nåt att äta nu, och sedan börja slita o dra o städa undan...
Ska nog skita i speciallåsning denna vecka o se om man får en arg lapp om att det är "Låst fel"

ingen annan i porten verkar ju ha speciallåsning ju!

Jaa, nä.. lite mat nu.. Kanske man blir på lite bättre humör när blodsockernivån blir stabil igen :)

Inga kommentarer: