18 mars 2010

Kyla...

den har ett fast grepp om min ryggrad..
innanför muskler och vävnad.

Huu... gillar inte alls att frysa sådär inifrån...

Ska ta tag i den sista städningen!
tänkte ju åka till Norrköping och kärleken imorrn, så det kan ju vara trevligt att komma tillbaks till ett nystädat och skrubbat hem :)
Så nu fram med dammsugarn och moppen!!!
Av städning brukar man även bli varm. Saknar solen massor just nu...

inte nog med städning, nu ska jag även piffla till blommorna lite!
Efter fler år än jag vågar tänka på ska äntligen mina blommor "liselotte" och "kersti" få ny jord!
Då blir de nog glada tror jag :)
Fick de från våra vänner, LiseLotte och Kersti när jag flyttade till Skövde.
Så jag inte skulle glömma bort dem ;)

Riktigt mysigt. Och de har hängt med bra de där blomstrena! Riktigt glad.
Så nu ska jag äntligen pyssla om dem lite extra oxå.

Kärlek o Solsken

Inga kommentarer: