22 mars 2010

VÅÅÅR!! :D

blev till att stanna i storstaden lite grann.. fick nämligen ett samtal från modelhouse om att komma och ta lite bilder på söndagen.. Så efter en del tvekande(känner mig inte helt bekväm framför kameror :S) så bestämdes det iaf att jag o hjärtat skulle ta oss dit. Bli stylade och kasnke få några fina bilder på oss.
Usch o fy vad jobbigt det var.. fast samtidigt rätt kul... Men gick galet fort.. hann nästan inte med.

Men det var iaf inte det jag hade tänkt skriva om nu
(virrpanna ja! ;))
utan det var den finfina lördagen! :D
En god natts sömn brevid den käraste och en god frukost sedan bestämde vi att vi skulle ut i solen.
Det fick bli en promenad hem till päronen i Kärrtorp. Så kunde karln få lite kaffe i sig oxå ;)
det var superfin promenad. Massa sol. Ingen kyla.
Och så, poängen med detta inlägg, VÅRBLOMMOR!!! :D :D :D

Jag såg dem när vi gick mellan husen mellan björkhagen och kärrtorp!
Vet dock inte vad det var för några.. inga som jag kan...
Outslagna såg de lite ut som minikrokusar... och utslagna såg de ut som lite större vitsippor, fast gula. (o andra blad)
Lyckan var total iaf! :) Nu är våren hääääär!! :D

Och jag måste verkligen skaffa mig en kamera... Så jag kan få lite fina bilder på de fina vårblommorna man kan hitta!

Som sagt trivs jag bättre bakom kameran än framför den ;)

Inga kommentarer: