06 mars 2010

Vååååååår!!

typ, nästan.. snart?!
(fast jag vet.. om ett bra tag)

hade en superfantastisk dag igår. Bytte tur och fick sova en halvtimme längre, kommer till jobb och första svängen är inställd och jag kan då krypa ihop i ett hörn o äta frukost i lugn o ro och fortsätta vila. Och får sedan super lugna och fina tåg den sista svängen innan ledig helg!
Sedan går tåget jag ska åka till Kärleken! :D Får en superbra plats vid trasiga dörrar, och sitter o halvsover med värmande solstrålar som letat sig in genom fönstret och försiktigt smeker mitt ansikte och mina ben.
Underbart!!!

Blir glad av solen!
(även om den oxå gör mig typ halvblind konstant och har en tendens att ge mig huvudvärk när ögonen ständigt kisar)
Men det är så skönt att den äntligen är här! Och hoppas på att den värmer upp mer o mer...

Längtar så efter vårblommor!
Mina favoriter blåsippor!

och tussilagos. Och snödroppar..! :)

ett perfekt slut på en smått kaosartad vecka, med mycket tidiga mornar... och saker som dragit alldeles för mycket energi ifrån mig än vad jag borde ha tillåtit!
Men ibland är det inte så lätt att styra...

Men nu är ledigheten här iaf, jag har haft sovmorgon! Vaknat brevid finaste!
Känt lugnet.. värmen.. kärleken... närheten...
Och njuter i fulla drag!

nu ska vi nog bege oss ut i solen,
för se.. den lyser idag med!! :D

Inga kommentarer: