30 mars 2010

1h och 10min...

Det är vad som finns kvar av min jourtid..
Börjar kännas ensamt här på basen, så känns som jag smyger runt på tå bland rummena,
och hoppar till när det plötsligt kommer någon gåendes.

Det var länge sedan jag haft en pso/jour som varit så stillsam.
Vägrar ropa hej än, vad som helst kan ju hända på en timme och tio minuter.
Men so far har det varit tokigt lugnt. Ovanligt.

Jag fick tillomed sova bort en timme på rummet..
Var helt övertygad om att jag skulle bli väckt av telefonen precis när jag somnat....
(o nu går jag omkring o är övertygad om att de kommer ringa 21.29 ochs kicka iväg mig på nåt.. ;))

men ja.. den som lever får väl se!

ska passa på att få ner lite andra ord, när jag nu ändå är inloggad och bloggar igen;
Sooool! Promenad på djurgårn i dimma och småregn - men hur mysigt som helst iaf! Vänner!
Mera sol! Vår?!? Hopp om vår! Överraskande beviljad ledighet! Tackar :D Kramar och kärlek.
Framtidspaner. Utlandsdrömmar - men rätt nöjd i vårsol. Välutnyttjade dagar! Sömn. Grillad korv och till efterrätt grillade marshmellows(?) GOTT! (o lite extra vårig/somrig känsla i magen) Myskodrömmar(som vanligt ;)) Kärlek!

Jaa.. det var väl det.. nu ska jag kasnke bege mig ner till pressbyrån eller nåt...
Smita undan den ödsliga korridoren ett tag!


Och hokuspokus var det bara en timme kvar!! :)

Inga kommentarer: