02 november 2008

"borden"

jag borde, jag borde, jag borde....
Man blir lite trött :)

Men nu har jag iaf fått lite gjort.

Borde städa - har städat! Eller ja, det är väl halvstädat iaf
borde fixa tvätten - tvätt sorterad o redo för morgondagens timmar i tvättstugan.
borde laga middag - middag lagad och äten! inte det godaste eller kuligaste men mat iaf.
borde diska - disken diskad efter matandet.

borden jag inte gjort - borde köpa mig ett skärp så jag slipper dra i byxorna hela tiden när man liksom gått ut dem lite, men det blidde inget skärp...
Blev dock en kulig topp!
(dock inte lika kul som systers inköp men iaf :))

Annars har jag sovit. Drömt om min härlige, underbare karl.
Och sen vaknat upp leendes för att sedan komma på att han ju inte alls är här...
Att jag är ensam i sängen.. Åh.. Typiskt! :)

Fortsätter även bråka med min rygg, vilket inte känns så himla kul :S
Den är ännu skev efter snölyktsbollsrullande (eeh!?) i dalarna i fredags :)
Men sjukt bra lyktor iaf! :D Sa hem o hämta bilderna imorrn, eftersom det va pappas kamera.
Så imorrn får ni se vår snygga stora snölykta! :D (och den söta lilla vanliga med skyddsur ;))

Inga kommentarer: