08 november 2008

Jag kan! Det går! Jag duger!

Nervositet i början av veckan, tillslut mest lugn...
bara för att jag inte orka slösa energi på att va nervös.

Men i fredags gick det iaf hur bra som helst!! :D
(okej, tog typ hela resan att kolla alla och råka förvirra en del resenärer.. men förutom det)
Jag klarade en fredagkväll, alldeles ensam ombord på ett fullsatt tåg!

Jag är nöjd!
Och vilket hotell man kom till sen.
Lyxigt :) Även om rummet va väldigt litet.
Sov så otroligt gött!! Somnade typ redan vid halv tio eller så...

Drömde mystiskt om ett fordon som körde helt galet fort!
Först på vatten sen även på vägar...
Och galet fort! o inga bälten.. drömde att jag liksomflög upp ur sätet och for framåt till förarn, och sen när jag kom tebaka va tvungen att hålla i mig så hårt jag bara kunde för att sitta kvar..!
Och det enda jag sa va "har jag nämnt att jag verkligen inte tycker om bergodalbanor!!!"
och av farten fick jag sådär ont i öronen som när man flyger... Och vi for åt höger o vänster o upp o ner... Hemskt!!
Och så vakna jag till för att jag fick nånsorts panik över att jag skulle va tvungen att flyga en gång till...!!

lite förvirrat... men jaa.. typ så var det.. :)
Sen sov jag gott igen ;)
Jobb hela dagen imorrn. Sen hem och iaf fika lite med far på pappadan!
om han hunnit hem frånungern när jag slutar... MEn det borde han ha gjort :)

Inga kommentarer: