18 november 2008

Mår bättre

Känns sjukt bra.. Det är det tråkigaste som finns att va ensam hemma o dålig!
(iofs inte så kul att va oensam hemma o dålig, då känner man sig rätt tråkig med.. Men mindre ensam förstås..)

Här regnar det och är tokblåsigt.. och som vanligt galet kallt i lägenheten!
Ska försöka komma igång lite, få känna mig lite mer akiv nu när man mår lite bättre,
så idag ska det bli hemmagjorda köttbullar o hamburgare! Ska bli så gott! :)
sen hade jag tänkt pyssla med albumet och bilder från Cypern, men hittar inte undervattensbilderna! :( tokigt ledsen i ögat för det... Va förstås en hel del mindra bra bilder därifrån, men några superhärliga hahha! :) så jag vill ju verkligen ha dem med! :(

Mmm.. Hoppas verkligen de dyker upp! Men nu har jag letat typ överallt i den här skitlägenheten och inte hittat dem..
Gillar inte när lägenheten äter upp mina saker!


Nä.. dusch nu.. sen köttbulledags!

Inga kommentarer: