17 november 2008

ur gängorna...

Huvudet dunkar, kroppstemperaturen går från iskall till kokhet, och magen känns lite smått upp-o-ner... Och att gå o handla var riktigt jobbigt...
Vilken start på nya veckan..!

Förra veckan slutade förstås lite skojigare!
Med improvisationsteater i Norrköping! Sjukt bra som vanligt! :)
Och precis som vanligt blir jag lika avundsjuk på dem att de kan va så kvicka och roliga! :D

Sedan bar det av tillbaks i Stockholm igen för Singstar-fest med arbetskamrater.
Också väldigt kul! Lyckades nästan bli singstar en gång!
Och lyckades även få "tondöv" som betyg en gång... Så nu pratar vi inte mer om det! ;)


Nu ska jag bädda ner mig i sängen efter kvällens CSI,
gosa ihop mig ordentligt och försöka bli av med dåligheten som tatt över min kropp.
Orka må dåligt liksom!

Inga kommentarer: