22 november 2008

Snöyra :)

snöyra är som ett fint ord :)

Blev lite smått lycklig när jag vaknade o såg att det snöade och var alldeles vitt utanför :)
iofs ska jag igen jobba halva natten, så just då kasnke jag är lite mindre lycklig över det ;)
Men det är förstås mysigt med snö o vinter...
O som vanligt slår den hoppfulla tanken till
"Vi kanske får en vit jul i år!!"

och på en gång börjar jag på nå mystiskt sätt börja nynna och småsjunga på jul och vintersånger... Haha...
Lite småpinsamt när dte händer på jobbet ;)
Men man kan ju hoppas på att det kanske piggar upp lite isåfall...!


Nää.. börjar ju lite tidigare idag, så ska väl göra mig i ordning nu...

(Ååååh.. Vill ut och leka snölekar, som att göra snöänglar o så, kramas o pussas i snöflingefall, elda och ha levande ljus och mysa ihopkurad med varm choklad!! :))

Inga kommentarer: