05 november 2008

Åååh.. smådeprimerande! :S


Kan ni den här låten!?
den går typ såhär.. "hmmm-mm-mmhm, mhmm mmmm, mhmm mhm mhm.. mhmm-m-mh-mm mhmm m mhmm..." :S
o nånting typ "jag är en vandringsman...." o nåt med typ tre hårband... eller tre band "att knyta ditt hår" (eller binda ditt hår..)
En favoritlåt från min barndom.. nåslags dansbansaktigt I guess... men hittar den verkligen inte hemma.. Och det där är det enda jag minns av texten :S kan nynna en hel del men minns ingen mera text... Ytterst störigt när man skulle göra va som helst för att få höra den!!
Minns att det var en jättesöt text iaf!

Sen har jag även kommit på två superfina filmer jag sett i min barndom som jag vill ha...
Men de finns inte alls på cdon... :( Dåliga cdon!! :)

har ni sett dem!? Ferngully- the last rainforest (ferngully-den sista regnskogen på svenska)
eller den andra filmen som heter Once upon a forest (Det var en gång en skog på svenska)

Mycket bra filmer!! Som jag oxå vill ha massa jättemycket....!! :)


Inga kommentarer: