10 november 2008

upp o ner som en jäkla pannkaka...

eller bergodalbana mena jag ju...
(blandade visst ihop det med upp som en sol o ner som en pannkaka)

på tal om pannkakor var det länge sen.. o ännu mer längre sen (eeh?!?!) våfflor!!!
Galet sugen på våfflor! Med sylt o grädde..! Mmmm...

Idag har vart en blandad dag.. börja sisådär.. blev lite bättre när jag fick städat o diskat och kände att jag trivdes igen, sen iväg på MammaMu-bio - rätt så skojigt hehe :)
sen när man kom hem igen vart det sisådär igen..
Känner mig helt blahaaaig i huvudet.,.. som en stor grå seg massa, som egentligen är lite för mkt så det skulel svämma över om dte fanns nå hål att svämma från...
Lite omysigt...

Och så är jag inställd på att dte är söndag! Störigt.. jäkla jobbarhelger :)
nu ska jag bara komma ihåg att dte är måndag så jag inte missar csi!! ;)

annars längtar jag mest efter att få sova igen....

1 kommentar:

Norrdalen sa...

hej tjejen! tack för din kommentar hos mig! Svart färg kommer från bläckfisk, vi köpte den så. Lite läbbigt men smakade som vanligt!

hur är läget med dig då?
kram