01 mars 2009

Beslutsfattande...

Jag är som ledig nästa helg..
och på senaste har jag känt mig som en otroligt dålig vän...
Har inte träffat någon av mina närmaste på typ en månad eller nåt!?!
(typ senaste på snåriga)
Och jag hade ju bestämt att åka till karlstad (det skulle vi fixa typ redan i januari! :S) och så Uppsala och världens bästa Elva...!
Men inget av detta har blivit av... :(
Så tänkte jag att ta mig tusan, jag är ju ledig nästa helg, så då kan jag kanske åka till nån av de städerna..! Men hur ska man kunna välja vilken?
Sen kom jag på lite panikartat att jag ju har uppföljning veckan efter... och således behöver läsa på lite grejer inför detta...
Och inte så skojigt att åka till mina kära vänner och plugga där...

Så det lutar nog åt en tripp till Norrköping istället, se den nya lägenheten och så får jag va duktig o plugga där! Med en sträng karl som kan se till att jag gör det oxå ;)
(medan jag lika strängt kan se till att han packar upp o fixar..! haha vilket team vi är)

Så mina älskade vänner får jag ta hand om senare... igen... :(
Men i april! DÅ jävlar!! Då ska jag komma iväg till åtminstone en stad!!

Så kära kära vänner, förlåt om ni känner er bortglömda. Det är ni verkligen inte!
Jag ska snart ta tag i allt och komma o hälsa på!!

Inga kommentarer: