19 mars 2009

I hemmets lugna vrå

Ljusdal var en trevlig tur, iaf tills jag träffade på surgubben...
ÅÅåh va arg jag blev! bara klaga o klaga o klaga, och lyssnade inte alls när jag förklara.
Nää.. det förstörde en rätt stor del av morgonen, vilket var ännu mer irriterande.
Fatta inte varför jag blev så arg, bara att strunta i folks om ändå inte vill lyssna...

Jaja, nu är humöret på bättringsvägen iaf!
Koncentrerar mig på att tänka på vårsolen som smeker ens kind utomhus :)
Mys mys mys.
Ja tillomed i ljusdal vare vårigt :) Vårigt med snö förstås, men ändå vårigt! Ljust o fint :)

Och nu är man hemma, underbart att vara färdigjobbad vid tio på morgonen!
Hela dagen kvar att göra annat :)
Så nu ska jag fortsätta min dag med att städa o göra riktigt fint här till gamla musikband från barndommen hahah :) Ska bli kul! Digga loss till dansband precis som när man var liten ;)
Sedan blire dejtmed tvättstugan som vanligt.
Imorrn bär det av till karlstad!! :D Wiiieeeeeehhhhh

1 kommentar:

Anonym sa...

weeeej nu är nedräkningen riktigt kort. Endast timmar typ..exakt 25 timmar typ. Gött! Jag har varit o köpt alla tacogrejer tills imöra. Wiii. Kommer o möter dej vid tåget imorgon!