22 mars 2009

Jag minns..

Jag minns när jag blev lite lycklig och kände mysighetsfaktorn öka massa när jag såg snön dala ner...

Så är det inte längre!
Fy faaaan.. BLääää!!! Så sjukt trött på det här!!
Det som va så soligt och vårigt och mysigt nyss....!

Nä, nu blev jag nästan deprimerad när jag släpa väskan hem genom snön!
På nå vis börja jag bara tänka på tråkigheter och det dumma oförutsägbara livet..!
Snö igen, karl långt bort i norge igen, inte så mkt gemensam semester igen (troligtvis)


Nää, usch va negativt det blev nu :)
Dags att rycka upp sig. Alltid bra att ha ett jobb förstås, snön smälter väl snart igen (hoppas jag) och jag kan väl alltid semestra lite i Norge!? :)
Och det var ju riktigt nice att va i Karlstad! Träffa sophie o jempa igen. Wiiieeeehh


JAG VILL HA VÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!

Inga kommentarer: