08 mars 2009

Wiiieeehh :)

Jag har återigen ett internet som fungerar!!
vet inte om det kände sig lite sjukt innan helgen... men försökte komma ut i tre dar utan någonvidare resultat..
Så är mycket glad nu att det mår bättre :D

Helgen var även den fantastisk!
Jag älskar mina lediga helger, fast de är lite korta.
Sett karlns nya lägenhet i Norrköping. Helt okej. Jag gillade den :)

Vi gjorde favorit i repris och satte ihop sängen igen. Vi har även nästan fått upp hela köket...
Sen var vi faktiskt tvungna att roa oss utan nyttigheter :) Så då blev det att umgås med norrköpingsgänget och såg teaterimpuls (Jag blev lurad att INTE se melodifestival!! Gaaah galna männskor! Tur att föräldrar förstår o spelar in ;))
efter teater blev det lite drinkar ute på krogen. Mycket trevlig kväll.
När vi väl kom tillbaks hem till lägenheten så var jag för en gångs skull fortfarande vaken, vi tänkte se serier på datorn, men det ville inte som vi ville.
Så jag o karln gosade ihop oss i soffan och bara pratade... Vi pratade o pratade om allt mellan himmel o jord :) Var otroligt mysigt och trevligt! We still got it ;)
Plötsligt va klockan halv3 och då var det nog dags att bädda ner sig...

Mycket mysigt!
Och dagen tillbringades i trevligt sällskap, läskigt rock band, MAaaaat :) och sedan biljard! Skoj skoj :D

Men nu ska jag bädda ner mig... Trött. Och imorrn äre upp vid fem igen! Wiieeeh :)

Kärlek

Inga kommentarer: