14 mars 2009

Nagelbitande och världens bästa bror!

OJoj OJ vad spännande melodifestivalen blev idag :D
Haha... helt galet! Vi satt som på nålar hemma när Måns plötsligt fick poäng långt innan vi hade tänkt... Och med bara 2poäng kvar att delas ut var "snälla snälla" fortfarande kvar!
pappa var salig! ;) Men jag erkänner... Låten är faktiskt rätt bra.
Otroligt spännande!! Skojigaste melodifestivalen på länge :)

OCh världens bästa bror kom på vad det var för låt som jag får i huvudet ibland från mina unga år... Den där jag inte kunde så mycket text av, bara melodin..! (inlägg med "låt osm går såhär da dada dada daa da da daadadaa" ;))
Den heter "Mot alla vindar" tydligen :D Och jag lyckades googla fram ett stycke text!
Nu ska jag bara se om jag kan hitta nånstans där man får lyssna på den igen oxå.


Annars har veckan gått alldeles för fort. Lillasyster passade på att fylla 21 (21!?!?!?!!!) karln kom upp på besök, tyvärr somnade jag typ ifrån honom varenda kväll...! :S :( mkt tråkigt och kände att jag fick lite minuspoäng som flickvän ;) men samtidigt fick vi ändå lite pluspoäng som par på nå vis... ;)

Nu ska jag återigen bädda ner mig. Jobbdags imorrn igen. Hade vart fantastisk med helt ledig helg... men men, det blir ju nästa! Och då blire Karlstad!! :D Wiiieeeeeehhh, ska bli så skoj!!
På tok för länge sen!! (som typ de flesta av mina kära vänner känns det som.. :S Men jobbar på att ändra detta :))
Men sova nu ja!!
Natti natt

Inga kommentarer: