24 mars 2009

vårlängtan fortsätter...

Idag vare soligt när jag vakna, o typ soligt hela dan, sen kommer jag ut från affären på hemvägen och då snöar det igen!! *suck*
Och så har hörselmojerna till Mp3n gått sönder så man hör bara från ena, den andra sprakar till lite nu o då.. Bläää!!! och så träffa man ännu en tråkgubbe, bara klagomål på allt.. utom lite lättöverlägsenhet...! Åååh bara tråkigheter!

(jag känner att jag behöver lite vår så jag kan ta mig upp ur mitt klagoträsk och tråkigheter ;))

Karlstad var jag ju i i helgen. Det var nice :D
Så himla skoj att träffa Sophie o Jempa igen. Äta tacos, dricka alkohol och se lite favoriter i reprisfrån skövde tiden ;) GO complexgrytan!! Haha :)
Sen kunde man roa sig med att spionera på hotellpojkar! Och de roade sig med att slå på varann med snurrade handdukar, brottas en massa, klä av sig.. troligtvis byta rum... o i det rummet höll de på o klä av sig igen...!
Vi såg en fullt påklädd, en halvnaken med t-shirt o kalsonger och en helnaken..!
(eller ja, när han ställde sig vid balkongdörren höll han nå form av tygstycke för det allra heligaste.. men jag hann minsann se en rumpa..! ;)) Hahah... ja det va sjukt kul :)
Sen begav vi oss till Nöjes med! Jag blev nästan rädd när det va så stort! :S :)
jempa rockade loss i rockrummet. Själv var jag inte helt upplagd för det där.. vilket kändes tråkigt. Men det var ändå skoj att va där och se det (fast det va läskigt stort) och så hade vi ju fribiljetter med så det va nice :)

Ja helt enkelt en toppen helg! Får se om jag tar en tur ner till Skövdelandet i april för mer nostalgi och härligt sällskap!! :)

Imorgon är det våffeldag, och då tänker jag va glad hela dagen.
Så det så!

Inga kommentarer: