20 september 2008

2 dagars ledighet

har snart passerat.. och lika många kvar.
Och jag är fortfarande utan bikini... :)

Men samtidigt orkar jag inte stressa runt för sådana småsaker.
ledighet är ledigt. (fast att stå i tvättstuga känns inte så jätteledigt förstås)
Men det blir bikini på måndag minsann. Om jag kan hitta någon...

Ska även gå till en annan butik...
Bara för att kolla!
Tror egentligen inte att det finns nån risk... Fast man vet ju aldrig...
Och kan ju va skönt att få veta liksom

Måste ta o komma i form snart...
Eller ja.. Börja nångång!!
Jag har vetat att dte behövts länge nu..
men av nån anledning är det tydligen ett lååångt steg från tanke till handling...

eller så är jag faktiskt duktig och "handlar" just då när jag tänker det,
men då är det svåra att hålla igång det haha...
kommer hem från jobb och är helt slut o inte ett dugg sugen på att träna.
Mm.. störigt! Får börja kämpa hårdare I guess.


Fast nu är det mest semester i huvudet på mig! :D
Åååh.. vad jag ser fram emot det!! :D Det är helt galet egentligen!
pirra överallt i hela mig! Lite mystiskt o halvlarvigt på nå vis...
men kan inte hjälpa det!! :)

Inga kommentarer: