26 september 2008

Spenat..

är ganska tråkig mat...

Men nu har jag iaf varit lite nyttig o ätit spenat!
Och supergod lax!! :D Blev imponerad över mina matlagningskunskaper ;)
(förutom just spenaten då)
Får la fortsätta experimentera lite o se om spenat kan bli kul mat!

Annars är jag väldigt sugen på att få gå omkring i solen med min nya bikini!!
Mycket märkligt eftersom jag inte känner mig helt bekvämmedmina låt o "gravidmagen"....
Fast samtidigt trevligt att vilja ha den.
Snart så... :)

Lyckats även utöka semestern med en dag idag oxå.
Lovely!! :D OJ va utvilad jag ska bli hahahah ;)
Nä, men kändes bättre att flytta FPdagen en dag istället för att va ledig på helgen, typ jobba 2dar innan FPdag för att efter den bara jobba en dag till innan semestern.
Så vi bytte om o runt lite :)
Och så fick jag mig en bistrotur istället! Mycket trevligt!! :)

Imorrn sovmorgon! Börjar inte förrns kvart över sju,
vilket betyder att jag kan sova till klockan sex!!!
Tillomed halv sju... om jag skiter i frukosten :)


Fast bara för det lär jag väl vakna vid halv fem iaf.... :S

Inga kommentarer: