18 september 2008

Förändring...

Nu börjar jag leka lite mera med min lilla blogg här..
tyvärr hemma hos päronen så inga skojiga bilder här som jag kan piffa upp den med...

men är iaf på g nu :)

Nu är jag ledig i fyra dar! Ooooj så skönt det är!! :)
just exakt nu känner jag mig helt slut!
Så ska bli skönt att sova så länge man vill.. (fast jag börjat vakna tidigt av mig själv nu.. :S)
Iofs har jag en del att göra med :)

Ta en ordentlig genomgång av hemmet
Stå i tvättstugan
Leta runt på stan efter en bikini som kan passa! Och gärna stanna på plats när man badar..!
Spana på födelsedagspresenten jag tänkte att mor skulle få av oss

tror det va nå mer oxå... Men minns inte just nu... Kasnke kommer på sen :)

Imorrn kommer storebror hem från london en sväng!!
Wiiieeeehhh :)
Gillar min bror! Knasigt att han bor i london...!
Men för helgen är han iaf hemma i sveriget!!

Nä, nu ska jag sällskapa mor i vardagsrummet.
Far o lillasyster är ute o gör vägarna osäkra...
(fast är förstås liiiite avis på att få övningsköra... det kasnke börjar bli dags att ta tag i det där snart...)

Inga kommentarer: