08 september 2008

Egoboost!!

Jag kan!
Jag är bra!

what a feeling :)

efter att lämnat utbildningen i fredags tänkte jag "De här kommer AAAALDRIG gå..." när jag spanade på några typ instuderingsfrågor, och kom fram till att jag inte hade några svar.

Men idag minsann!
Idag kunde jag :)
Plötsligt försvann förregling himlans tidigt, förarn verkade inte få nån indekering på va vi gjorde när vi gjorde va vi skulle o när vi försökte använda nojmanen så fick man inget svar heller...
När vi börja få lite småpanik o oro över detta o begav oss framåt...Såkom jag genast på och tittade upp, och javisst! UICkabeln hade ju lossnat!!

Wohoooo!!Poäng till mig :)

Sen fick vi även låsa toaletter och sådär.
Jäkligt bra övningsåk! Skoj för oss.

nu är jag dock rätt slut... mina fötter dunkar... o jag är hungrig...
Imorrn blire plugg innan det är dags att dra te hallsberg ett tag.

Skumt att hoppa av där.. o inte stå o slita enda te skövde...! :)

Inga kommentarer: