30 september 2008

På G och fått kul post

Nu har jag fixat lite på jobbet, så snart ska den här lilla slickan ta sig i kragen på riktigt o ge sig iväg till hälsopuls o skutta runt..
De hade många pass där som lät kul :)
Får se om papperen o så hinner fixa sig denna vecka.. annars blir det nästa vecka :)
Skojigt!
hopppas på att jag kommer igång på riktigt nu oxå! :)

Men att se framemot det måste iaf va ett steg i rätt riktning eller hur?!

Och så till posten... (*leker nyhetsreporter*)
Idag hade jag ett tjockt kuvert i min brevlåda!
Och i det låg sju (japp sju) dylan-skivor! Haha :D
Sen hade jag även fått mail, med internetadresser som handla om dylan o alla hans låtar!

Haha... Ovanlig post att få! tokigt kul! :)
Sicka männskor man känner :) Roliga männskor!

Kärlek :)
Nu ska jag jobba på mina dylankunskaper ;)

Inga kommentarer: