23 september 2008

Kräks...

har nog ätit alldeles för mycket godis nu...
Damn lillasyster som kommer hit med gigantpåse och frestar mig! :)

Nä, man har ju bara sig själv att skylla.

Igår fick jag mig iaf en bikini till semestern! Lovely!! :)
Vill ha den nu!!
(fast gömma låren o rumpan o så kärlekshandtagen förstås ;))
men så funkar ju inet riktigt en bikini...
O så är ju planen att bli brun! Då är det ett måsta att visa some skin! ;)

Nä, man ska ju va nöjd som man är...
O ibland är jag det. Men oftast inte nu på senaste...
Får verkligen ta o ta tag i det! (har tappat räkningen på hur ofta jag sagt det nu)
Men har blivit bättre på att inte äta godis. (oki, inte just idag då)

Ja.. så äre..
Fortfarande mest semester i huvudet! dagdrömmer konstant om sol o värme och härligheter på Cypern! :) Ska bli så skönt!!
Imorrn (o typ resten av veckan) ska jag tillbringa till o från Uppsalat. Hoppas det blir lugnt.

Ja, nä.. har för mig att jag hade annat att skriva... men kom inte på det nu..
Så så kan det vara..

Inga kommentarer: