15 september 2008

Pass, piljetter

och pesetas!!

fast pesetas har jag förstås inte...
Men hämtade iaf passet idag. OJoj oj hahhaha...

Märkligt fenomen såntdär.. passfoton o legitimationsfoton... Som alltid blir lite konstiga :)

Men jaja.. det får la duga :)


Annars gryyymt trött o seg.. o huvudet dunkar..
Så tror nästan att det blir lite panodilknarkande innan jag lägger mig faktiskt.
Imorrn måste man ju va på topp!
58a examination!!!! :S :) :S
Gaaaaaaaaahhhh :)

Jaja.. det borde ju gå bra.. bara att försöka behålla lugnet i guess

Var trevlig tur hem från ljusdal imorse. Liiite tidigt dock.. men okej.
Och var mycket mycket trevligt att komma hem till Kärrtorp en sväng igen!
Kändes som länge sedan..!

Min kära kära familj!! :)
Lycka.

Ja nä.. dags att förbereda sig lite för examinering och packa upp o om, sen leta fram panodil o bädda ner mig! Nu äre höstigt minsann!! Kallt o ruggigt!
Och man kan murvla in sig ordentligt i täcket!! :) Mysigt!

Inga kommentarer: