28 september 2008

Drömmer om en större lägenhet!!

Med ett riktigt kök...!

För några dar sen (typ två dar sen, kanske tre...) stekte jag potatistärningar till middag.
Det luktar fortfarande stekt potatis när jag kommer hem...! :S
Hur harman tänkt när man gör en kokvrå utan fläkt!?
Eller ska inte kokvråar behöva fläkt? o isåfall vad är det för mat jag kommer begränsas till att laga...!?

iofs mkt i den här lägenheten man inte riktigt förstår hur de tänkt...
Men ja.. Man får la va glad att man iaf har ett tak över sitt huvud :)

Imorgon ledig! Tjohoo!!
Ska bli skönt. Då ska jag bla ge mig ut på jakt efter solskydd!
Wiiieeeehhh, nu örjar det närma sig ännu mer :D :D :D

O när jag slutat på tisdag ska jag bege mig in till chefen o undersöka den här träningsrabatten...
Hittat lite kuligheter...
O när man då tänkte att det var kuligheter, o det är träning, så är det lika bra att passa på på en gång! Go with the flow liksom!! :)
Så kommer jag förhoppningsvis få njuta av de fördelar med att hålla sig igång o träna :)

Dags för lite action!! :)

Inga kommentarer: