03 september 2008

Passa på

måste ju passa på att skriva en rad (eller fler) när man är hemma hos mina kära föräldrar som faktiskt har internet!

Tänker, som så många gånger förut.. att jag måste verkligen skaffa mig internet hem!!

men o andra sidan, saknar jag det inte allt för mycket hemma faktiskt.
Trodde abstinensen skulle bli mycket, mycket värre.
Men nä...

Kanske för att jag inte är hemma så mycket egentligen..?
jobbar, kommer hem, glor på tv, somnar... o så rullar dte mest på tror jag...

Och är ju alltid trevligt att komma hem till föräldrarna!! :)
Även om jag nog skulle komma hit även om jag har internet hemma ;)

Jag är en familygirl...
Älskar att ha familjen nära.
Kunna åka hem och kolla läget och bara må bra :)

även om dte är gryyymt skönt att inte längre bo hemma.
lite småtråkigt ibland,... (som när karln försvinner te norge igen o jag blir ensam) men mestadels skönt. :)


Ja.. nää..
hade tänkt nämna något annat egentligen...
Vad var det?! :S

Jo!! 58utbildningen ja!! :)
Jajjemän, nu avancerar lilla jag på jobbet!
Får väl se hur dte går..
men känns iaf betydligt lättare nu när man faktiskt har liiite mer koll på vad de pratar om!
tillskillnad från 53a- o grundutbildningen.

Mm.. skoj äre. Imorrn blire nog lite mera intensivt med vagnsteknik!
Men blir nog bra... Snart fredag!!
hoppas på att kunna hoppa på det tidiga tåget till skåneland, o inte behöva vänta te 23.05 för att ta ett nattåg som är framme vid 04,.45...

Håll tummarna för att det funkar!!! :)
Nu ska jag nog bege mig hemåt lite... Är ju Gardell o väckelsemöte ikväll på tv tydligen! :D
Wohoooo!! :D

me looove

Inga kommentarer: