16 september 2008

leka med de stora barnen...

Aldrig känt mig så lugn och trygg vid examination som idag.
Det är alltså såhär det ska va?! :)
synd att man inte känner så inför x:en bara.

Fast det är klart... övning och erfarenhet gör att man blir tryggare i sig själv o det man gör.

Så nu är jag iaf 58 iaf! :)
Hejja mig!!
Imorrn sätts man verkligen på prov.. ;) Första egna turerna, bla en sväng te uppsala!!

Oooooh... :)

Och har fått ett månadsutlägg utan en endaste pso!! Kors i taket! :D
Var tvungen o titta både tre o sju gånger för att förstå att det faktiskt var sant!
Iofs semester i två veckor, men ändå...

o semester by the way...
Får se hur det blir... :S Plötsligt har jag massa mycket mera pengar på mitt konto, och det står inget om att jag betalde resan förra veckan...!
Har banken fått tuppjuck?!?
Hoppas jag verkligen!! Vi har ju våra biljetter och ett kvitto..!
Men i förrgår hade jag bara 2500 kr, nu har jag över 10 000.... :S

Gaaaaaahhhh!! Min efterlängtade romantiska semester med den bäste av de bästaste är hotad!??!

ja.. borde ju inte va några problem egentligen eftersom vi fått biljetter o kvitto...
Men ändå märkligt! Lite för märkligt... Oroväckande märkligt...!

Får se vad de säger imorgon....

Inga kommentarer: