12 september 2008

Halvvägs!!

"Nu är vi halvvägs, men dte är långt kvar än.
Åh vi är halvvägs, halvvägs till framtiden..."

framtiden som 58a ;)

SÄOn idag gick bra iaf! Lite orolig ett tag efter totalblackout på självaste skrivningen,
men tillslut kom han ut och sa att vi alla hade klarat oss!
Wiiieeeehhh!!

Hejja oss ;)

Så skönt att sedan va ledig o fri efter provet.. och även ha imorgon ledigt!!
Soooooooooooovmorgooooooooooon!! :D


fast jag lär väl vakna tidigt av mig själv nu haha ;)
Nu ska jag ladda för doobidoo!! :D

Ganska intressant att jag inte är bättre på att sjunga o spela med mitt musikintresse...
Känner ju till en hiiiiimla massalåttexter.. Har förvånat många... knasigt nog :)
Men artister är jag sämre på.. o själva sjungandet är nog inte heller så vacert haha...

Men jag kan ändå inte låta bli att sjunga...
OCh lekprogram som doobidoo, så ska det låta, singalong och sådär är bland mina favoritprogram!! :)
Och är väldigt spänd för det nya programet... "Musikmaskinen"
Ska bli spännande att se när det kommer :)


Nä, uppladdning vare ja! :)
Ajöss

Inga kommentarer: