25 september 2008

Hösthärligheter...

Ja det är inte konstigt att man blir tjock
när man, efter att slutat 10 -11 på morgonen, åker hem och sätter sig framför
Tvburken eller datorn och äter massa godis..!

Tur att jag nu skickat iväg godiset hem till lillasyster igen haha!
Inge mer frestelser! ;)

Och imorrn ska jag nog ta ut cykelen på tur.
Iaf om det är så vackert som det varit idag!
Såg solen gå upp, såg dimmorna lätta, såg träden som lätt lätt doppats sina toppar i röd och gyllene färg...

Vilket härligt jobb man har där man kan bevittna sånna saker :)
O denna vackra dag fick mig att minnas en annan vacker höstdag i oktober, uppe på kopparhatten i skånelandet med den finaste! :)
Det var också en vacker dag :)


Tänkte även på en "blogg" jag läste igårkväll...
Om svaret på en fråga vad han föll för....
Att man inte föll...
Att det bara slog till... Där är han jag ska leva mitt liv med!
Fantastiskt...!
tänkte att det är ju så...
Jag ser på honom och tänker "det är med honom just jag ska va. Det är meningen att vi ska vara vi, tillsammans"
och det är då man oroar sig o funderar som minst över krångligheter som var vi ska bo!?! :)

Mmm...
Poäng till herr Gardell! Ännu en :)

¤¨¨¤¨¨¤¨¨¤¨¨¤¨¨¤¨¨
o annars fortsätter nedräkningen till semestern! :)
10 turer kvar! (plus nån jour, lediga dagar o ett stycke utbildningsdag)

Inga kommentarer: