14 september 2008

Mindre än en månad kvar

tills jag ligger på Cyperns strand o njuter av värme, bad och lite extra såndär speciell "bara-du-o-jag-kärlek"
När man bara mår bra av avslappning och i det godaste sällskapet! :)
Mm.. ska bli underbart!! (så länge vi inte kraschar med flyget.. :S)

nää.. är ju egentligen inte flygrädd.. Men finns ju alltid "tänk om"... och "man vet ju faktiskt aldrig"

men förhoppningsvis går allt bra och vi kommer både dit och hem alldeles härligt avslappnade och förhoppningsvis liiite bruna iaf! ;)


Igår vart det en tur till Norrköping!
Nice.
Kom på att jag oxå vill ha Wii!!!
Haha. OJojoj så skojigt :) Skratta så jag fick ont i magen av att se grabbsen rocka rockring :)
Roligt med spel som liksom drar med alla :)

Men det vart en lååååång väg hem sen... Ojoj, va trött jag var... Höll mig vaken till södertälje.. sen vakna jag till några gånger o kom på mig själv med att sova! :S
JIsses.. :)
Nu ska jag packa ihop mig lite o sen ta mig inåt stan... Kasnke äta lunch?!
Sen bär det av till Ljusdal! Sista övningsåket!! Iiiiihhh... :S :)
På tisdag gäller det!! Oooohh... läkigt :) Men det borde gå bra.

Sen får vi se hur jag överlever onsdagen ;) Första turen utan handledare! Gaaaahhh!!
Och va tomt det kommer va idag att va ensam elev...!
Knasigt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Najs att ni ska till Cypern :) O flygresan kommer nog gå utmärkt :D O grattis till provet du klarade (vad det nu innebär, men det verkar va nått bra :) ) Kraam på dej! /Sophie